گفت و گو ی فرستاده ویژه رئیس مجلس لبنان با صالحی درباره تحولات منطقه
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش ایرنا و به نقل از اداره مطبوعات وزارت امورخاجره در این دیدار كه بعدازظهر امروز (چهارشنبه) انجام شد، صالحی با تاكید بر اهمیت و تاثیرگذاری نقش نبیه بری در روند تحولات داخلی لبنان و منطقه ، از مواضع و نقش موثر وی در حمایت از جریان مقاومت و تقویت همبستگی بین كشورهای اسلامی تقدیر كرد.

وزیر امورخارجه ضمن ابراز اطمینان از دورنمای روشن و امیدواركننده روند تحولات در منطقه با روی كار آمدن دولت هایی منبعث از اراده ملتها ، بر توسعه و تقویت بیش از پیش روابط و تعاملات بین ملتها و دولتهای مسلمان در منطقه در سایه تحولات كنونی تاكید كرد.

فرستاده ویژه رئیس مجلس لبنان و عضو هیات رئیسه جنبش امل نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام های رئیس مجلس لبنان، از كمك و حمایت های جمهوری اسلامی ایران از جریان مقاومت در منطقه تجلیل كرد.

حمدان با اشاره به توطئه های دشمنان جهان اسلام به خصوص صهیونیست ها برای تفرقه افكنی و فتنه انگیزی بین طیف های مختلف ملت های مسلمان منطقه و كمرنگ كردن موضوع فلسطین و دشمن اصلی مسلمانان یعنی اسرائیل ابراز اطمینان كرد با حمایت های جمهوری اسلامی و هوشمندی ملتهای منطقه شاهد تقویت بیش از پیش جبهه مقاومت ضدصهیونیستی در منطقه، در سایه بیداری ملت های مسلمان باشیم.

وی همچنین ضمن ارائه گزارشی از آخرین روند تلاش ها و پیگیریهای صورت گرفته از سوی دولت لبنان در مورد سرنوشت امام موسی صدر ، خواستار تداوم حمایتهای كشورمان در خصوص این موضوع شد.

صالحی نیز با اشاره به اهتمام ویژه جمهوری اسلامی ایران نسبت به روشن شدن سرنوشت امام موسی صدر و همراهان ایشان از جمله در سفر اخیرش به لیبی ، از تلاشها و پیگیرهای دولت و مسئولین لبنانی به خصوص رئیس مجلس این كشور در این خصوص تشكر كرد.

سیام ** 1418





:: برچسب‌ها: ایتالیا , پرندگان , نیویورک ,
:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: